Jut eszembe...

Jut eszembe...

Mit képzelnek az angolok, mint a második legnagyobb netto befizetők csak úgy kiléphetnek az európai unióból? Na, ezt azért nem engedhetem, szükségem lesz arra a pénzre is.
Egész oldalas hirdetést kérek a Daily Mail konzervatív napilapban. Kampányolnom kell a brit sajtóban, mennyibe kerül ez nekünk? Ja, csak 21 millió, mehet, ha kell még kétszer hirdetünk náluk. 
Tudjátok, a kommunikáción múlik minden, nyomjuk nekik, nem léphetnek ki a pénzemmel, csütörtökön már népszavazást tartanak az EU-tagságról.
Spédert simicskásan iktassuk ki, már haszontalan, de előtte minden bizonyítékot gyűjtsetek be. Házkutatás, lejárató kampány, persze ahogy szoktuk, rágalmazzátok meg,legyen bőven gondja... 
Még tart az EB ,gyorsan mondjátok mi van még.
Ja, a csóri gyerekek nyári etetése...mit bánom én, lökjetek nekik valamit, csak ne sokat, nincs pénz . 
Hallottátok, megszületett Récsöl gyermeke, Alízka. Rettentően boldog vagyok, már vettem is neki egy gyönyörű francia kastélyt Normandiában, a stadiont is már tervezik neki. Récsöl jól érzi magát a kórházban, megvettem neki azt is, legyen az övé.
Ne marakodjatok, amíg nem vagyok otthon, küldjetek el mindenkit a picsába.
Nyaraljatok, mert ősztől sok dolgunk lesz, a kvóta elleni népszavazás sínen van, Árpiék már az ingatlanok államosításán dolgoznak, Jani a határzárhoz szükséges intézkedések bevezetésén munkálkodik, Pintér szedi össze a hangadókat . 
Jól haladunk, Szilárd meg Kósa addig Baloggal elhülyíti  a népet, annyi hülyeséget mondanak, komolyan mondom kész kabaré...de had beszéljenek.
Tóninak üzenem, hogy Cili ne akarjon kaszinót, az a Bandiéké. Rendes zsivány, amíg megkapom a részem, nem fogom kirúgni. Tóni felesége bazira  ne legyen elégedetlen, tucatparasztból lett felkapaszkodó.
Eldöntöttem, ezt a pozíciót  minden áron meg kell védenünk, 20-30 évig elvegetálunk. A választási törvénymódosítást is be kéne etetni, minek ide 2018-ban  választás?! Nincs is ellenzék, a reformok működnek, elsikálunk mindenkit, aki meg ott marad a porondon, jól összeugrasztjuk őket, szart se érnek. A magyar nép ilyen, szereti a cirkuszt, kapják meg! Összetartás ezeknél? Miről beszéltek, bármit benyelnek, már én is felkötöttem volna magam a nyugdíjpénztári 3000 milliárdnál, nem gondoltam, hogy ilyen simán megy...bizony volt idő, amikor azt hittem több a kurázsi az emberekben, milyen könnyedén csináltunk balhét 2006-ban egy maréknyi emberrel, ezek meg mindenre alkalmatlanok, úgy be vannak rezelve, pedig ha megindulnának én is pucolnék.
Még jó, hogy nem tudják, addig áll nekünk a zászló, amíg így félnek ...éppen ezért kell az elnyomás gyakorlását minden nap éreztetni velük, akkor kezes bárányok lesznek. 
Na megyek, mert kezdődik a meccs, hajrá Magyarország!