Drága Récsöl!

Micsoda remek hír, hogy apád még betegen is képes Neked egy szakácsversenyt támogatni 614 millióért! 
Sajnos az én apám ezt nem tette meg, a mai napig neheztelek is rá ezért ...is.

Azért írok Neked, mert gyerekkori nagy vágyam, hogy nekem is legyen egy ilyen főzőversenyem. Igazán kiválóan tudok főzni, sajnos mostanában nem sok sikerrel, mert nincs miből. 
Próbálok 47 000-ből megélni, évek óta saját lábon állok.
Ám mostanában egy pár éve mintha ez a pénz zsugorodna, egyre kevesebbet ér. Mire kifizetem a rezsit, megveszem a gyógyszereket a szüleimnek, bevásárolok a nyugdíjas korú anyámnak, már nekünk rég nincs egy vasunk sem...de tudod ez az első, nehogy feljelentsen valaki, hogy nem gondoskodunk a két öregről (a férjem is keres, így már két jövedelmünk van, meg az Ő szülei is élnek még).

Már elsajátítottam a gyógyítást kézrátétellel, jól is megy, esténként simogatom a gyerekek hasát, míg el nem alszanak.

Délutánonként kimegyek a Habony térre, tudod ott van a Matolcsy-Orbán utca sarkán, üldögélek és nézegetem a Tiborcz- Mészáros utca között közlekedő kisvonatot, ami az apád nevét viselő stadionig közlekedik.

Jó nagy a park előtte, csupa arany szoborral, ott láthatjuk a "nagyjainkat": Szijjártó, Vajna Bandi, Rezsiszilárd, a kapuban szárnyakkal a tesódnak is igen szép mása ékeskedik. Mi tagadás, ragyog az egész város Tőletek! 

Álmaimban sem gondoltam volna a 2000-es évek elején, hogy a Tarsoly utcában csak koldusok lesznek, a város 2/3 része kőlevest főz, aki többet nyom mint 60 kiló, Mindenki tudja róla, hogy kormánypárti alkalmazott...

Tehát ez a szakácsverseny különösen nagy dolog lenne számomra, egyrészt végre főzhetnék, másrészt kivinném a családot, már a kóstolásokkal beraktározhatnának egy pár napra előre. 

Mire levelem végére érek, már nem is akarok saját főzőversenyt...csak a postaládákba egy belépőt , ami feljogosít egy tál étel elfogyasztására...ha kérhetem, ezt 9 millió példányban.

"Örülök" a tisztességtelenül megszerzett vagyonodnak, gratulálok a mérhetetlenül pimasz viselkedésedhez, sajnálattal állapítom meg, hogy a becsületet még nem sikerült beszerezned.

Ölel:
Ki mit főzött egye meg!