Mit adhatok?

2010-ben megnyílt Magyarország vegyesboltja, egyszerre tódult be az ajtón az összes léhűtő egymást taposva.
Illedelmesen megkérdezték az ország lakói: Mit adhatok?

Nagyon nehezen értékelhető válaszok érkeztek, egymás szavába vágtak...az egyik azonnal kérte a főügyészi posztot, a másik belügyminiszter akart lenni, a harmadik tanácsadó ...a gázszerelő gazdagságot kért, míg a fodrász kaszinót, lottót, mindegy mit, csak a hazardírozó életvitelével klappoljon ...Flóri levetette a polcról a romáknak járó felzárkóztatási alapot, amit alaposan el is vert.

G. Orbán névadója csapatostól érkezett az üzletbe, milliárdokat lapátolt ki belőle ...óriási nagy bolt ez a Magyarország, tényleg remek vegyesbolt, többen visszajárnak és naponta visznek el valamit.
Nézzük Orbánt, aki a leggyakoribb látogató... Ő nem viccelt, azonnal kért egy vagon stadiont, majd amikor észre vette, hogy a Nyugdíjpénztár polca roskadozik, rögtön kötelességének érezte a könnyítést, így pikk-pakk kiürítette az egész szekrényt ...vizslatott tovább, míg pakoltam az üzletben, várakozás közben shortolással ütötte el az időt. Megtetszett neki a devizahiteles dunsztos üveg, amit komplett elvitt, de mivel ezt egyedül nem bírta cipelni, így baráti hívószóra Matolcsy sietett segítségére boldogan, aki közben mondogatta is: pénz, pénz, pénz....

Gondoltam, átrendezem a boltot, mert fogynak a keresettebb árucikkek, mire leraktam volna az alsó polcra az oktatási zsíros bödönt, roppant gyorsan ráklikkeltek, hiába kattintgattam, valamelyik hülye megnyitott 56 ablakot..

Az egészségügyi szekrényből olyan gyorsan szedegették ki a szárnyas betéteket, hogy gyakorlatilag csak az ágytálak maradtak meg.
Ahogy kinyitottam a tartós fogyasztási cikkek üzletét, az összes közúti világításhoz tartozó portéka olyan rosszul volt bepakolva, hogy mind a Tiborcz ölébe hullott ...próbáltam felszedegetni, de a saját lábán futott el vele ...persze, könnyű volt neki, mert Récsöl a felesége is segített neki. Ha már ott járt a boltban, felvásárolta a túrista szalámi készletet, ami bónusz volt a szállodákhoz.

Kimentem a hátsó raktárba, nem szívesen nyitottam ki a kaput, amit Mészáros döngetett, hogy azonnal földet akar vinni ...ez a néma levente pillanatok alatt bezsebelte az összes létező földet, csak a kátyúkat nem vitte el.

Már nagyon zsongott a fejem ettől a sok kapzsi "vásárlótól", de még mindig jöttek, kopogtattak ...mert állampapírokat osztogattak, Tóni annyit tömött a zsebébe, hogy többször is fordult... Habony cucu csak állt a kijáratnál és láttam, hogy Tarlóstól, Lázártól, Vajnától ...meg a többiektől valami gucci táskás cuccot kap, mindenki leadott neki valamit ...na, de az én boltomból?!

Porolgattam Széchenyi István Hitelét, de Viktor kikapta a kezemből és átadta Putyinnak Paksért cserébe, basszus ...könyvtári példány volt, így most fizethetem életem végéig érte a kölcsönzési díjat.

Kiürítették az OEP fagyasztóládáját is, jöttek és elvitték a felcsúti kisvasúttal...

Már csak a nyugdíjasok, a betegek, a rokkantak, a munkanélküliek, a közmunkások, a diákok és tanáraik ülnek itt a polcokon ...azt hiszem bezárhatom a boltot, mert értük még nem jött senki. 

 

Ja, mennem kell, mert Petike behívatott magához, gondolom most jól le fog cseszni......