Anyák napja...

- Édesanyám, maga aztán jól kicseszett velem, nincs mit magának megköszönni, mert nem a maga érdeme az, hogy miniszterelnök lettem! 


Apámmal is jól bevásárolt, hallja! Agresszív ember  "látszatát" kelti vagy talán nem?! Ön minek nevezné azt az embert, aki rugdossa a gyerekét, meg nadrágszíjjal hülyére veri?!  A maga férje- aki az  én apám pedig ilyen semmirekellő mihaszna ember. 
Nem véletlen, hogy egy kancsal világban nőttem fel, defektes lettem, mert a sok verés nem is eredményezhetett mást...már korán óvodás koromban meg kellett tanulnom, hogy manipuláció nélkül megdöglök...mindig hazudtam, azt mondtam, amivel elérhettem a célomat, a kommunikáció lett a legjobb barátom. 
Maguk megtaníttatták velem, hogy soha ne legyek őszinte, ne mutassam ki az érzéseimet,  nyájas, hazug világot építsek, mert abban boldogulhatok. Becsaptam mindenkit, már az óvodástársamat is csak a pogácsáért dicsértem, az iskolában pedig annak nyaltam ki a seggét, akitől reméltem valamit...mellesleg minden alkalommal meg is kaptam, amit akartam, hiszen olyan rutinnal tekergettem az embereket az ujjaim köré, hogy az példátlan . 
Innen már csak egy karnyújtásnyira volt az egyetem, ahol igyekeztem jómódú gyerekek barátságát megszerezni,  ez sem volt kihívás, minden terv szerint működött, egyszerűen lenyűgözött a kommunikáció csodás hatalma, amit mesteri fokon alkalmaztam már akkor is. 
Mára már tudom, hogy Goebbels csak egy parázs volt ahhoz a tűzhöz képest, ami bennem lobogott. 
Mértani pontossággal képes voltam/ vagyok  a kommunikáció befolyásoló fellegvárát felépíteni, amivel bármit elérhettem/ elérhetek. 
Hogy miért?!  Mert az emberek ostobák, hiszékenyek, sérültek...na, belőlük élek én! 
Mindig lesznek olyan tömegek, akik könnyedén bármilyen irányba terelhetők...csak kommunikáció, értitek?...kommunikáció! 
Szerencsére a buta, tudatlan, iskolázatlan, szellemileg szegény emberek aránya az okos, sokat látott, iskolázott, értelmes emberekkel szemben rendkívül jó arányt mutat... még ha optimistán is számolok, akkor is tíz emberből kilencnek fogalma sincs, hogy  azt teszi, amit én akarok, úgy táncol, ahogy én fütyülök, már évek óta rablánc nélküli szabad rabszolgaként teljesíti minden óhajomat, távirányítással bármire rávehető...  engem szolgálnak vakon, nekem dolgoznak, nincs semmilyen akaratuk, elveszett értéktelen senkik! 
Ám tökéletes salakanyag, mert kitöltik a darabszámot, amire szükségem van, remek választók, tömeget képeznek és egyébként fogalmuk sincs semmiről, nem vettek észre évekig semmit, most sincs igényük másra, mint a megvetésre.
Édesanyám, látja?!  Emberek millióit képes vagyok becsapni, a hazugságot a legmagasabb fokon művelem, a lopás-csalás pedig napi legfőbb tevékenységem. Hazaáruló, köztörvényes bűnöző  vagyok, cinizmus is akad nálam bőségesen, magyarul a pofámra fér minden, hitetlen vagyok, nincs semmilyen vallásom...csak a túlélés, az átverés, a megalázás a cél. 
Szeretet?! Az meg milyen lehet...nem tudtam soha, most sem tudom. Én nem szerettem   még életemben senkit sem, igyekeztem külső gazdag mintákat másolni, ami képletesen sikerült is...de a hétköznapi egészségesnek mondott érzelmeket  én sem tapasztaltam meg soha, így továbbadni sem tudom. Helikopter, repülő, pénzeső...mit helikopter...toronyóra! Anyagi javakból többet is szereztem, mint amit ember csak elképzelni tudna...ám pozitív érzelmekből soha nem kaptam semmit sem, pénzért sem tudtam venni.
   Ez a nap is csak egy biodíszlet nálam, hát ezért nem tudom én magát megölelni  Édesanyám!