Nincs több választás

Gyerekkoromban elvesztettem családon belüli erőszak következtében az empatikus képességemet. Azóta erősödik bennem mindenki iránti heves gyűlöletérzésem és egyben gyűlöletkeltésem. 
Környezetem valós érzékelése 2002-ben teljesen megszűnt. Kormányzásom bukása után kizárólag egy cél vezérelt, ami csak a felelősök megbüntetésére irányult, miszerint könyörtelenül meg kell fizetni mindenkinek azért, mert nem választottak újra. 
Célom sikeres eléréséhez a kommunikáció zseniális fegyverét vettem magamhoz, aminek segítségével sikerült megbolondítani szinte az egész országot.
És igen, győztem! Enyém a hatalom, enyém az ország! 
Nem felejtettem el, hogy évekig kellett küzdenem azért, amit ezek a pondró választók elvettek tőlem, így most vastagon megfizet mindenki érte az alábbiak szerint:

- Semmilyen támogatást, segélyt, juttatást nem adok.
- Minden eddigi szociális járandóság folyósítást megszüntetek.  
- Nincs több nyugdíj, csökkentem a családi pótlék mértékét is.
- Végleg eltörlöm az OEP rendszerét.
- Államosítok mindent, bezárom a határokat is.
- A kórházak és az orvosi rendelők nem jogosultak tőlem egy buznyákra sem, a TBC és más fertőző nyavalya majd elviszi azokat, akik miatt nem kormányozhattam 8 évig.
- Oktatás olyan lesz, amilyet én akarok, majd megtanulják ezek a kis sz@rosok, hogy az ostorom mindenki seggét eléri.

Keresem apám vasbetétes cipőjét, amivel engem rugdosott. Kérem a becsületes megtalálót, adja le a Parlament portáján, mert már erre is szükségem lesz.