Orbán 700 milliót adományoz a szegény gyerekeknek...

Orbán 700 milliót adományoz a szegény gyerekeknek...
...micsoda pálfordulat! 
Rettenetesen boldog vagyok, hogy ezt hallom, Orbán gazda 700 millió forintot adományoz a szegény gyerekeknek, hú ez aztán a jó hír, minden újság címlapjára! ( ha kérhetem nem 21 millióért...)
Ugye, hogy nem is olyan zsugori, nem is érzéketlen fatuskó szociálisan, nem is  sanyargatja az országot... én gondoltam, hogy ennyire elvetemült ember nem is létezik, lám itt a megnyugtató bizonyosság, mert  csupa szív a mi Viktorunk! 
Ej, ha belegondolok mennyit szidtuk, hogy tolvaj, gazember, hazaáruló...meg  korrupt köztörvényes bűnöző , az ország kifosztója... aki csak a buta senkiházi cimboráinak, no meg Récsölnek adott komoly milliárdokat, amit tőlünk loptak el.  
Most aztán szégyenkezhetünk mindannyian, mert csak leutolsóztuk, szotyi-focimajomnak és még megannyi másnak tituláltuk, hajaj a negatív jelzőket fröcsögtük ki magunkból már a neve hallatán...de most szóhoz nem jutok, nem is tudom, hogy közöljem veletek ezt a mindent elsöprő üzenetet...izgulok, mert ilyen még nem volt, amióta hatalomra került, de előtte sem még soha.
Törölgetem az örömkönnyeket az arcomról, közben köpködöm a tükörből bambán rám tekintő képet ...és csak mondom számon kérően: még hogy diktátor, mi? húúú, meg még G. is, kisputyin, na elég lesz a siránkozásból, örüljünk annak ami van.
Tudjátok hát meg, hogy Orbán Viktor ( nagy betű!) június 32.-én a Habony téren személyesen jelenti be, hogy 700 millió forintot adományoz a szegény gyerekeknek , hiszen Ő is nagyapa lett. Ebből az alkalomból az előirányzott családi pótlék ez évi megvonását nem lépteti hatályba, így 700 millióval több pénz marad a családoknál. 
Kép forrás: szebbjovo.hu
Szerző: Tarcali Emese