Pisti!

Pisti!

Tudod te, hogy ki vagyok én?!
Nem, nem az a taxisofőr, aki a múlt éjjel fuvarozta a seggedet. Bár Ő is lehetnék.Gondolom, nem volt megfelelő a világítás a margitszigeti lejárónál, nem láttad a tiltó táblát...de ez sem jogosít fel téged arra, hogy ilyen mélybunkó módon viselkedj.
Tudod te hogy ki vagyok én?! 
Én vagyok az az ember, akinek a pénzéből te villát, kastélyt, szállodasort vettél Récsölnek..no meg magadnak. Továbbá én vagyok annak a sok gyereknek is az anyukája, akiktől te elloptad a mindennapi kiflivéget, de nem utolsó sorban az vagyok, aki megveti, lesajnálja az ilyen sz@rházi  köztörvényes balf@szokat, mint te is...önállóan semmire sem vagy alkalmas, hiába keresem az érdemeidet lebegtető  cikkeket, nem találom...ám  számolatlan  írás ömlik a nyakamba, ahol azt kell olvasnom, hogy milliárdokat loptál, csaltál, becsaptál embereket..nem egyszer, nem egyet. 
Pisti!
Ne dicsekedj, mert nincs mivel..legalább annyi parányi eszed lenne, hogy csöndben sunnyogsz, de nem, még ehhez is külön levelet kell írni neked, mert magadtól még erre sem jöttél rá.