Tisztelt Választópolgárok, Nemzeti Magyarok!

Miniszterelnöki válaszlevél Nektek...( fikció)

Tisztelt Választópolgárok, Nemzeti Magyarok!

El kell oszlatnom a rágalmazásokat,amik mostanában gombamód megszaporodtak irányomba és a Kormányunkat gyalázzák. 
Már 6 éve én vagyok Magyarország Nemzeti Miniszterelnöke...és a kételkedőknek most mondom, hogy még legalább 30 évig maradok is.
A magyar nép olyan, mint a gyurma, mindig igényli a formálást, az iránymutatást. Nem képes önállóan gondolkodni, soha nem volt vezéralkat, ám ez a  mindenkor  megbízhatóan  cselekvésre fogható népcsoport, ha megmutatom nekik, hogy merre kell menni, erre csont nélkül fogékonyak. Nem való a demokrácia egy ilyen közösségnek, ahol azt sem tudják, hogy mit kezdjenek a jogaikkal, csak a vak világba élnek, sodródnak, liberális gondolkodás a számukra nem értelmezhető. 
Ezt én elég korán felismertem és azonnal tudtam, hogy egy határozott vezetéssel, mindenkihez elérő gondos, rendszeres  goebbelsi kommunikációval  gyakorlatilag bármilyen irányba mutató sorba beállítható a lakosság túlnyomó része.  Ezt az irányt én határoztam meg, helyesen.
Nem kívánok letérni erről az útról, befejezem az életművemet, a magyarokból kezesbárány orbán gyarmatlakókat gyúrok. Senki ne gondolja, hogy orosz gyarmat lesz az országunk, mert nekem senki sem parancsol, így putyin sem fog!
A tervem csodásan működik, aki megvesztegethető könnyedén ( mert semmirekellő gazember, becsülete nincs) az már mind nekem dolgozik. Csak a pénz érdekli őket, az meg könnyen teljesíthető részemről. Annyit adok nekik, amennyit csak akarnak, attól még az a kevés gondolatuk is megszűnik létezni, ami az elején volt. Célom, hogy gondolkodás nélküli követőim és végrehajtóim legyenek- és lettek is.
Aki alkalmatlannak bizonyult az általam megvalósulni látszó diktatúra befogadására, az már elment ebből az országból. Helyesen tették, mert az okos ember ide nem kell, ne manipuláljanak itt senkit, mert az számomra csak még több kék plakát kihelyezését eredményezné, meg akkor már ezt a facebookot is be kellett volna korábban tiltanom. Ennek is eljön majd az ideje, nem kell sokat várnotok rá..
Nincs szükségem beteg, nyomorék, hasznavehetetlen púpra, ezért határoztam úgy, hogy természetes úton felgyorsítom az ilyen koloncoknak az elhalálozási idejét, ehhez kellett az egészségügyet teljesen lerohasztanom bangladesi szintre. Csakis egészséges, erős, dolgozni bíró közmunkásokra koncentrálok, jól haladok, szép számmal dolgoznak már nekem...számításaim szerint 2 éven belül elérem, hogy 4 millió közmunkásom lesz.
Az oktatás túl lőtt a célon, meglehetősen sok értelmiségi termelődött az előző ciklusokban, hát ennek vége! Nem lehet mindenki főnök ebben az országban....akkor ki fog dolgozni?! Ezért csakis a szakmunkásképzőket teszem elérhetővé a lakosság számára, mert az kell nekem. Átképzést is biztosítok a feleslegesen megszerzett friss diplomásoknak is. A jövő szellemi tőkéje, értelmiségi  vezetői  neves külföldi egyetemeken fognak diplomát szerezni, amihez a képzés időszakára minden költséget a kormány fedez. Így kizárólag az arra érdemesek lehetnek majd alkalmasak a jövő vezető  tisztségeinek a betöltésére. 
A nyugdíjasok még mindig sokan vannak, pedig már sokat tettem "értük", hogy beinduljon a tartós fogyásuk. 
A kommunikációnk jól működik, sikereinkre mi sem nagyobb bizonyíték, hogy itt vagyunk/ itt vagyok...és maradok is még sokáig.
A kételkedőknek üzenem, hogy már épül a hangadóknak 9 börtön, nem kell sokáig pofázniuk , a hangerejüket mint politikai rendszerellenes lázadók ezekben a börtönökben engedhetik majd ki, ha még lesz kedvük hozzá...ha mégis lenne, akkor a családtagjaik is egy másik ilyen szálláson találják majd magukat. 
Az országot körbekerítem dupla szögesdrótkerítéssel, szabad utazásra senkinek sem lesz jogosultsága. Európából nem kérünk, nem engedjük, hogy bárki beleszóljon a belpolitikánkba. Ha szövetségesekre lesz szükségünk, majd én eldöntöm, hogy ki érdemes rá...
Kizárólag az ellenőrzésem alatt álló tévé és rádió sugározhat majd, míg hasonló elv alapján működik a sajtó is, valamint az internet használat is.
Korrupció a kormányunkban addig nincs, amíg én nem mondom azt, hogy van ( lásd: simicska) aki a jövőben korrupciós vádakkal meri illetni kormányom bármelyik tagját, azonnal börtönbe kerül hamis vád alapján, ezt tessenek tudomásul venni, hogy korrupció csak a lakosság köreiben lehetséges, a kormányunkra vonatkozóan  a fogalom sem létezik.
A következő megválasztásom idejét 2028-ra tervezem, 12 év múlva. Addig több kérdésre nem válaszolok.