Te meg minek nyitogatod a szádat Lőrinc?! ( képzelt párbeszéd)

 

- Megmondtam már 6-8 éve, hogy ne nyilatkozz senkinek semmit sem mert együgyű vagy! Hiába beszélek neked?! 
Mi a francnak kellett kinyitni a pofádat ezeknek a hiénáknak...látod, most az egész ország már erről beszél...megbeszéltük, hogy addig lehetsz itt "valaki", amíg én úgy akarom, különben mehetsz a picsába b... meg! 
Kivert a víz amikor láttam azt az ostoba vigyort a buci képeden, már azt hittem, hogy kipofázol mindent. 
Pfú, még ez hiányzik, hogy Te önelégülten fecsegj...Récsöl is  rögtön leizzadt, amint meghallott nyilatkozni...szinte 
már láttuk, ahogy elárulsz bennünket...jó, hogy nem kotyogtad el ... 
Bírd már ki ezt a kis időt, míg végleg térdre kényszerítjük ezt a szolga országot, aztán úgyis minden veszélyes elem bekerül az új börtönökbe, a büdös életbe sem jönnek ki!  Akkor ne félj komám, senki sem mer majd még kérdezni sem! 
Ez a rengeteg balf@sz minket fog szolgálni mind egy szálig vagy megdöglenek...nem engedek abból, amit elterveztem. 
Az okoskodók már hullanak így vagy úgy, de fogynak, nem sok idejük maradt lázongani.
Ne köpj a levesembe, mert szíjat hasítok a hátadból, megmondtam!
Tudod, hogy melletted vagyok, de a megkérdezésem nélkül semmit nem tehetsz, megértetted?!
Szóval drága barátom, a pofád befogod, nem nyitogatod, vagy repülsz...de úgy, hogy többet ki sem nyitod a szád.
Na, ennyit akartam néked mondani, oszt akkor ne felejts el időben érkezni a géphez, mert tudod...megyünk a szigetünket szépíteni, cseléd lesz már ott bőven.
-Jóvan na, mán azt hittem, hogy be sem fejezed a szövegelést. Tudnák én mást is mondani, de nem mondok.
Azé' annyit  mán csak mondhatok, hogy nem tartozok azokhoz az átlagemberekhez, ugye?! 
Dógozzanak ők is, oszt nekik is lesz vagyonuk, mindenkinek lesz...vagy nem lesz, de én is magamnak köszönhetem, nem?!
Szarok rá, hogy más mit mond!
-Nem Lőrinc, Te nem magadnak köszönheted ezt a jólétet, hanem nekem...az utolsó alsógatyád is az én érdemem, lószart sem értettél semmihez sem, mint ahogy gázszerelőnek sem voltál jó!  Ne hidd már azt, hogy ezt mind tényleg te érted el, mert olyan jó képességű vagy...tudod, hogy lassú is vagy meg egy kicsit  ostoba is, de nem baj, mert mi ezért szeretünk, ezért vagy itt velünk.